۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۱۷۵۹۴۷
در جدول رده بندی بسکتبال NBA، بوستون، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا، دنور و اوکلاهاما از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.
کد خبر: ۳۵۶۰۷

دنور به رده دوم کنفرانس غرب صعود کرد /برد لیکرز با درخشش لبران جیمز

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، در ادامه رقابت‌های دور گروهی لیگ بسکتبال NBA بامداد امروز مینه سوتا تیمبرولوز صدر نشین کنفرانس غرب ۱۰۸_۱۱۵ مغلوب دالاس ماوریکس شد. آنتونی ادواردز گارد مینه سوتا با کسب سی و شش امتیاز، ده ریباند و سه پاس منجر به امتیاز ستاره میدان بود، اما نتوانست مانع از شکست تیم خود شود.

 

در دیگر دیدار دنور ناگتس قهرمان قبل ۱۳۱_۱۱۴ دترویت پیستونز را مغلوب و با کسب بیست و ششمین پیروزی فصل خود به رده دوم کنفرانس غرب صعود کرد. در این بازی جمال موری با کسب ۳۷امتیاز بیشترین نقش را در برد تیم خود داشت؛ و لس آنجلس لیکرز ۱۰۶_۱۰۳ لس آنجلس کلیپرز را شکست داد. لبران جیمز با کسب ۲۵امتیاز، هشت ریباند و هفت پاس منجر به امتیاز بهترین بازیکن میدان بود.

 

نتیجه سایر دیدار‌ها به شرح زیر است:

ساکرامنتو کینگز ۱۰۰_۱۳۳نیواورلینز پلیکانز 

اورلاندو مجیک ۱۱۷_۱۱۰آتلانتا هاوکس

فنیکس سانز ۱۱۵_۱۲۱ ممفیس گریزلیز

گلدن استیت وری یرز ۱۱۸_۱۳۳ تورنتو رپترز

 

این رقابت‌ها بامداد فردا با برگزاری شش دیدار ادامه خواهد یافت. در جدول رده بندی کلی این مسابقات بوستون، میلواکی و فیلادلفیا از کنفرانس شرق و مینه سوتا، دنور و اوکلاهاما از کنفرانس غرب در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

/باشگاه خبرنگاران جوان.
برچسب ها: بسکتبال NBA لبران جیمز دنورناگتس NBA
ارسال نظر
آخرین اخبار